Responsabilitat Social

Enfortim la base social arreu de la diòcesi

entitats amb cor

socis/es o donants

agents enxarxats

L'activitat econòmica que realitzen les persones i les organitzacions aporta un valor imprescindible a la societat, sempre que es desenvolupi amb consciència i compromís. Un any més, empreses, entitats i particulars han volgut estar al costat de les persones més vulnerables, col·laborant amb l'acció de Càritas. La resposta de Càritas no hauria estat possible sense la seva implicació.

Butlletí Entitats amb Cor

Recull de les accions solidàries a nivell empresarial de tot el territori diocesà. S’ha editat i imprès el butlletí d’hivern 2022, número 12, amb reportatges, entrevistes, resums d’accions solidàries, etc. També tenim la versió digital en el blog Entitats amb Cor, en el nostre web caritasgirona.cat.

Cava amb cor

Iniciativa de la Confraria del Cava de Sant Sadurní juntament amb totes les Càritas catalanes, a benefici dels infants i famílies més vulnerables de Catalunya. Amb el suport dels germans Roca i l’apadrinament del cava pel sommelier Josep Roca. Hem continuat un any més amb una nova edició amb la possibilitat de personalitzar l’ampolla de cava amb el logotip de l’empresa damunt l’etiqueta, en el moment de fer la comanda.

Un sopar de compromís

Fins a 300 persones van assistir a la cinquena edició del sopar solidari que va tenir lloc un any més a Mas Marroch, l’espai dels germans Roca a Vilablareix. Aquest acte solidari va destinar els seus beneficis a la campanya #CàritasAmbUcraïna, amb l’objectiu de donar resposta a l’emergència humanitària provocada pel conflicte entre Rússia i Ucraïna.

Accions solidàries

Arreu de la diòcesi, diferents entitats col·laboradores organitzen espectacles a benefici de l’acció social de Càritas, ja sigui a taquilla inversa, destinant part de l’entrada, o bé aportant el benefici recaptat.

Socis i donants

El valor humà que aporta la nostra base social és la suma de totes les persones que fan possible, amb les seves donacions econòmiques, en espècies, etc. que es puguin dur a terme els projectes d’acció social arreu del territori d’actuació.

Treball decent

Amb motiu de la Jornada Mundial pel Treball Decent es va celebrar la jornada “Sense compromís no hi ha treball decent” on es va fer un reconeixement a les empreses col·laboradores d'inserció sociolaboral. Les entitats i empreses assistents van denunciar la precarietat laboral i van reclamar models empresarials respectuosos amb el medi ambient, posant especial atenció al dret a una feina digna. Es va fer entrega de la placa commemorativa que les considera Empresa o Entitat amb Cor, placa que s’emmarca en el programa de col·laboració Entitats amb Cor, per tal de promoure accions de Responsabilitat Social Empresarial (RSC) en les empreses i entitats compromeses en el desenvolupament del benestar social i amb les quals compartim valors.