El Servei d’aliments s’adreça a persones en situació de vulnerabilitat socioeconòmica, per tal de contribuir a la cobertura de les seves necessitats bàsiques d'alimentació, oferint-les també eines per al seu desenvolupament personal des de l'enfocament del dret a l'alimentació saludable i sostenible.

persones ateses

persones beneficiàries

Finançament: Ajuntament Breda, La Cellera de Ter, Caldes de Malavella, La Bisbal d'Empordà, Llagostera, Bescanó, Sant Gregori, Vall Llémena, Corçà, Cassà de la Selva, Sant Julià de LLor i Bonmatí, Riudarenes, Fornells de la Selva, Amer, Palamós, La Cellera de Ter, Osor, Pineda de Mar, Sils, Anglès, Arenys de Mar, Castelló d'Empúries, Tossa de Mar, Calella, Canet de Mar, Santa Susanna, Malgrat, DipSalut-Organisme de la Diputació de Girona,  Diputació de Girona-Gabinet de Presidència, Fundació Bancària "la Caixa", Generalitat de Catalunya-Departament de Drets Socials amb càrrec a l'assignació tributària del 0,7% de l'IRPF