Acollida i acompanyament

Servei d'Acollida i Acompanyament Integral

72% dones

43% en risc d'exclusió residencial

Tallers d'Acollida Lingüística i Cultural (TALC)

Facilitem l’aprenentatge del català com a element d’inclusió social i potenciem l’autonomia de les persones migrants a través del coneixement de l’entorn cultural, administratiu i social, alhora que afavorim la participació a la comunitat.

43 persones participants

75% milloren la seva competència lingüística

Cobertura de necessitats bàsiques

Rober

Servei d'Ajuda Econòmica (SAE)

Oferim ajudes econòmiques puntuals a famílies en situació d’alta vulnerabilitat, per fer front a despeses molt bàsiques, mentre treballem amb la persona per a revertir aquesta situació.

116 ajudes realitzades

3.875 d'inversió

Acompanyament a les persones grans

Grans Moments (Apadrinar un Avi)

En Bona Companyia (Ser Gran en Dignitat)

Acompanyem persones grans en situació de solitud, a través de visites periòdiques de persones voluntàries, per tal de millorar la seva autoestima, benestar personal i autonomia.

11 persones grans acompanyades

Infància, joves i família

Servei d'Intervenció Educativa

ECOSOL, empresa d'inserció