Inserció Sociolaboral i Economia Social

Defensem el dret a una feina digna

inversió social

projectes

Servei d'orientació sociolaboral migrants

Oferim orientació, acompanyament i suport a persones que presenten especials dificultats per accedir al mercat laboral, per tal que estiguin més preparades per a buscar feina de forma autònoma i facilitar així l’accés a un lloc de treball.

Reincorpora

Acompanyem interns de centres penitenciaris per millorar la seva inserció social i laboral, per mitjà d'un pla personalitzat.

Itineraris integrals d'inserció

Orientem, acompanyem i donem eines a persones que presenten especials dificultats per trobar feina, a través d’un itinerari personalitzat, per facilitar la seva incorporació al mercat de treball.

Punt d'activació

Facilitem eines i recursos personals per millorar les habilitats i competències que afavoreixin la inclusió sociolaboral, a través d’espais grupals adreçats a persones amb dificultats per accedir al mercat laboral.

Formació en alternança

Donem formació professional en un context de treball real, així com formació en competències bàsiques, a joves tutelats i extutelats per l’administració, en situació de vulnerabilitat greu, per tal de facilitar el seu accés a un lloc de treball.

Pretaller de neteja en serveis de proximitat

Millorem les possibilitats d’accés al mercat laboral de dones en situació de vulnerabilitat, a través de formació teòrica i pràctica en l’ofici de netejadora professional.

Intermediació i prospecció

Fem d’intermediaris entre les persones ateses per Càritas que han rebut acompanyament laboral i participen activament en la recerca de feina, i les empreses que ofereixen llocs de treball, per a facilitar una bona incorporació al mercat laboral.