Servei d'Assessorament a l'Immigrant

Oferim assessorament jurídic especialitzat per a persones migrades en situació vulnerable, per resoldre’n les dificultats administratives i legals, i garantir l'accés als drets socials. Fem seguiment de la normativa i denunciem situacions d'injustícia. També oferim accions formatives sobre la normativa d'estrangeria i realitzem presentacions telemàtiques davant l'Oficina d'estrangeria per la dificultat d'aconseguir cites de forma presencial.

persones ateses

persones beneficiàries

persones regularitzades

Finançament: Ajuntaments de Girona, Castell-Platja D'Aro, Palamós, Sant Feliu de Guíxols, Figueres, Llagostera, Pineda de Mar, Consell Comarcal del Pla de l'Estany, Consorci d'Acció Social de la Garrotxa, Consell Comarcal de l'Alt Empordà, Generalitat de Catalunya-Departament de Drets Socials, Generalitat de Catalunya-Departament de Drets Socials amb càrrec a l'assignació tributària del 0,7% de  l'IRPF, Generalitat de Catalunya-Departament d'Igualtat i Feminismes.